Upozorňujeme, že náš zásah do brzdového systému nespočívá jen v softwarové úpravě jednotky SBC, ale v kompletní opravě a přezkoušení systému diagnostickým zařízením.
Připravili jsme pro vás nové webové stránky www.mercedes-sbc.cz specializované na repasy a opravy brzdového systému SBC.
SBC je označení elektro-hydraulického brzdového systému vyrobeného firmou BOSCH.
Elektro-hydraulický brzdový systém SBC z anglického Sensotronic Brake Control výrazně zvyšuje bezpečnost a komfort brzdění. Systém je doplňkem ABS, umožňuje elektronickou regulaci brzdové soustavy. V případě potřeby systém umožňuje zesílení brzdného účinku nebo ho reguluje v závislosti na aktuálním jízdním stavu.
Po sportovním voze SL vybavuje Mercedes-Benz také novou E-třídu elektro-hydraulickým brzdovým systémem (Sensotronic Brake Control) od firmy Bosch. Všechna vozidla této modelové řady jsou sériově vybavena novým systémem Brake-by-Wire, který řidičovo brzdění přenáší elektronicky. Pomocí SBC mohou automobiloví výrobci rozvíjet nové bezpečnostní a komfortní funkce.
Snímače evidují, jak silně řidič ovládá brzdový pedál. Pomocí těchto signálů vypočítá SBC potřebný brzdný tlak pro jednotlivá kola. Brzdný tlak je přes hydraulickou jednotku dodáván z vysokotlakého zásobníku do kolových brzd. Protože brzdová kapalina má vždy tlak kolem 140 barů, převádí systém SBC brzdný příkaz řidiče velmi rychle.
Do výpočtu brzdného tlaku pro každé jednotlivé kolo jsou dodávány také informace elektronického stabilizačního programu ESP o aktuálním jízdním stavu vozidla. Systém ESP při zatáčení brzdí vnější kola silněji než kola vnitřní, což zvyšuje stabilitu při stejném zpomalení. Funkce brzdového asistenta je rovněž integrována do elektroniky SBC. Když systém zjistí velmi rychlé, ale zprvu nedostatečné sešlápnutí brzdového pedálu, pokládá to za nouzovou situaci a zvýší tlak až k regulační mezi systému ABS. Nový systém jde ale ještě o jeden krok dále: Jakmile je akcelerační pedál prudce uvolněn, zajistí SBC, že lehkým nárůstem tlaku dolehne brzdové obložení na brzdové kotouče. To podporuje optimální nouzové brzdění.
Individuální elektronická regulace brzdného tlaku na kolech optimalizuje také funkci ESP - systém ESP může působit dříve a ještě s lepším odměřováním brzdné síly. Také doposud u regulace ABS známé pulzování brzdového pedálu se z důvodu elektrického propojení již nevyskytuje. Dodatečné komfortní funkce budou v dalších letech dále zvyšovat funkční rozsah SBC.
zdroj: bosch.cz
Toto hlášení se jako první objeví na displeji jednotky Kombi Instrument (palubní počítač - tachometer)
Po načtení diagnostickým zařízením je ve výpisu závad kód C249F pokud tuto závadu budete nadále ignorovat přejde po čase systém do nouzového režimu. Tuto závadu nelze běžným způsobem vymazat a je třeba provést repasi systému SBC.
Dotčená vozidla : Mercedes Benz W211 řada E 211, R230 SL, CLS
Možné chybové kódy řídící jednotky SBC W211/E211 R230 SL W219/CLS
Dále bude v rámci obnovy systému SBC provedena kompletní diagnostika vozidla s možností a nabídkou opravy.
Rychlý kontakt: +420 602 505 508
Komponenty pro pneumatické a hydraulické podvozky, ABC, Airmatic, tlumiče, měchy, kompresory
Repase brzdového systému SBC
Na palubním počítači se objeví hlášení "Service brake Visit Workshop" - váš systém SBC je defektní.
Kód závady C249F nelze vymazat....
Diagnostika a opravy vozidel Mercedes Benz . Demontáž vstřikovačů hydraulickým stahovákem. Demontáž zalomených - utržených žhavících svíček.
S nadcházejícím zimním období provedeme kontrolu i případnou výměnu žhavících svíček. Při jejich výměně dochází v mnoha případech i k takové situaci, že se buď nedaří žhavící svíčku vytáhnout, nebo dokonce dojde k zalomení v hlavě válců. Jsme vybaveni speciálním nářadím pro demontáž žhavících svíček. Provedení této operace je možné jen v případě, že není původní žhavič zničen neodborným zásahem.
Repase SBC u vozidel Mercedes Benz.
Klimatizace - nevoní Vám vaš automobil? Neváhejte a nechte provést jarní kontrolu a údržbu klimatizace.
Montáže vzduchových podvozků na dodávková vozidla a karavany
I když zima nepřeje lyžařům a ani motory při startu nejsou tak namáhány, přesto dochází na dieselových motorech k poruše žhavících svíček. Při jejich výměně dochází občas i k takové situaci, že se buď nedaří žhavící svíčku vytáhnout, nebo dokonce dojde k zalomení v hlavě válců. Co teď? Musíme demontovat hlavu válců –napadne každého.
nabízíme přípravu automobilu a odstranění případných závad na pravidelnou prohlídku Emise a STK včetně provedení
po dohodě je možnost zapůjčit naše náhradní vozidlo po dobu zajištění prohlídky
více informací na telefonu 777 650 766
v servisu zdarma
připojení Wi-Fi
pro naše zákazníky
C.S.T.&&