Často kladené otázky (FAQ) pro Excar Plus

1. Jaké služby nabízí Excar Plus pro vozidla Mercedes-Benz? Excar Plus poskytuje široký rozsah služeb speciálně pro vozidla Mercedes-Benz, včetně servisních prohlídek, inspekčního servisu, zápisu do elektronické knížky, oprav SBC systémů, diagnostiky a oprav elektronických systémů, oprav a údržby motorů, oprav automatických převodovek, servisu klimatizací, oprav systémů pérování jako ABC a Airmatic, a mnoho dalších.
2. Může Excar Plus servisovat i jiné značky automobilů než Mercedes-Benz? Ano, Excar Plus se specializuje na Mercedes-Benz, ale máme zkušenosti a vybavení pro servisování všech značek automobilů s použitím nejmodernějších diagnostických přístrojů od BOSCH a Launch.
3. Jak mohu objednat servisní prohlídku u Excar Plus? Servisní prohlídku můžete objednat telefonicky na čísle +420 565 323 035, přes e-mail na adrese info@excar.cz nebo osobně na naší adrese U Prostředního mlýna 2016, Pelhřimov.
4. Nabízí Excar Plus prodej náhradních dílů? Ano, nabízíme prodej nových i použitých náhradních dílů pro vozidla Mercedes-Benz.
5. Jaký je postup při výměně oleje v automatické převodovce? Excar Plus provádí strojní výměnu olejů v automatických převodovkách, což zahrnuje kompletní odborné vyměnění oleje s použitím speciálních zařízení pro zajištění maximální efektivity a prodloužení životnosti převodovky.
6. Co když mám problém s brzdami systémem SBC nebo nebo s ostatními  systémemy jako např. SRS,ABS,ESP, ABC, DPF, Adblue na mém Mercedes-Benz? Náš tým odborníků je vybaven a připraven diagnostikovat a opravit jakékoli problémy s brzdami, motorem, převodovkou, podvozkovými systémy  a SRS systémy, včetně zátěžových senzorů sedaček a airbagů.
7. Jak často bych měl provádět servisní prohlídku svého vozidla? Doporučujeme dodržovat servisní intervaly uvedené výrobcem vozidla Mercedes-Benz, nebo se obrátit na nás pro individuální doporučení v závislosti na vašem stylu jízdy a podmínkách, ve kterých vozidlo provozujete.
8. Jak dlouho trvá servisní prohlídka nebo oprava? Doba potřebná pro servisní prohlídku nebo opravu se může lišit v závislosti na typu služby a stavu vozidla. Pro konkrétní odhad času se prosím obrate na náš tým s podrobnostmi o vašem vozidle a požadované službě. Zpravidla službu provádíme v jednom pracovním dni.
9. Poskytuje Excar Plus záruku na opravy a náhradní díly? Ano, na všechny opravy a náhradní díly poskytujeme záruku. Podrobnosti o délce záruky a jejích podmínkách se mohou lišit, proto doporučujeme získat tyto informace přímo od nás.
10. Jak mohu zůstat informován o aktuálních akcích a novinkách od Excar Plus? Sledujte náš blog a sociální sítě, jako je Facebook, kde pravidelně zveřejňujeme aktualizace, speciální nabídky a zajímavosti ze světa automobilů a našeho servisu.